Haluaisin lukea Maj Sjöwallin Martin Beck - sarjan järjestyksessä. Kuitenkaan se ei selviä Helmetin tiedoista, miksi näin? Olisi toivottavaa että tiedoissa…

Kysytty

Hei,
Haluaisin lukea Maj Sjöwallin Martin Beck - sarjan järjestyksessä. Kuitenkaan se ei selviä Helmetin tiedoista, miksi näin? Olisi toivottavaa että tiedoissa olisi aina merkintä monesko osa on kyseessä. Voisitteko antaa minulle kirjat oikeassa jäjestyksessä, kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikea järjestys on:

- Roseanna
- Mies joka hävisi savuna ilmaan
- Mies parvekkeella
- Bussimurha
- Kadonnut paloauto
- Missä viipyy poliisi
- Komisario Beck tähtäimessä
- Suljettu huone
- Poliisimurha
- Terroristit

Löydät oikean järjestyksen myös Helmet-haun kautta, jos haet sarjan nimen "Romaani rikoksesta" avulla. Tosin tällöin haku antaa tulokseksi vain vuonna 1981 ilmestyneitä niteitä.

Yleensä luettelointitietoihin merkitään kirjasarjan numero vain jos se on mainittu kirjan nimiösivulla.