Haluaisin lukea v.1959 Uuden Suomen marras-ja joulukuun numerot!

Kysytty

Haluaisin lukea v.1959 Uuden Suomen marras-ja joulukuun numerot!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta Uuden Suomen numerot vuodesta 1919 lähtien löytyvät mikrofilmattuina pääkirjastosta Pasilasta. Mikrofilmit, niiden lukulaitteet ja kopiokone ovat pääkirjaston uutisalueen mikrofilmihuoneessa toisessa kerroksessa. Pääkirjaston yhteystiedot: http://www.lib.hel.fi/page.asp?_item_id=2773

0 ääntä

Kommentit

Kansalliskirjaston vapaakappaletyöasemilta voit lukea digitoituina kaikkia vanhoja Uuden Suomen vuosikertoja 1919-1991.