Haluaisin löytää kirjallisuutta, joiden aiheena on kulkukauppa eli ns. laukkuryssien toiminta Suomessa.

Kysytty

Haluaisin löytää kirjallisuutta, joiden aiheena on kulkukauppa eli ns. laukkuryssien toiminta Suomessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta kertovat seuraavat kirjat:

Alanen, Aulis J.: Suomen maakaupan historia (Kauppiaitten kustannus, 1957)
Naakka-Korhonen, Mervi: Halpa hinta, pitkä mitta (Suomalaisen kirjallisuuden seura, 1988)