Otsikko
Haluaisin lainata teatterilipun Amelien näytökseen 17.1. Miten lainaaminen tapahtuu?

Kysytty

Haluaisin lainata teatterilipun Amelien näytökseen 17.1. Miten lainaaminen tapahtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston vastaanotosta voi lainata kausikortin Turun filharmonisen orkesterin Deluxe-sarjan konsertteihin sekä Turun kaupunginteatterin esityksiin. Lainaaminen onnistuu, kun asiakkaalla on voimassa oleva kirjastokortti. Kirjastossa on jokaiseen listattuun esitykseen ja konserttiin tarjolla kaksi kausikorttia. Asiakas voi lainata kausikortin sekä itselleen että yhdelle avecille.

Kausikorttien säännöt:

  • asiakas voi lainata kausikortin vain kerran kevätkaudella
  • ei varaus- tai uusintamahdollisuutta
  • lainaus ja palautus lainattavaan yksikköön
  • korttien saatavuuden voi tarkistaa osoitteesta vaskikirjastot.fi hakusanalla kausikortti.

Lisätietoja:

http://www.turku.fi/uutinen/2020-01-07_lainaa-kirjastosta-lippu-teatteriin-tai-konserttiin