Otsikko
Haluaisin lainata kirjastosta dune nimisen yhtyeen kaikki singlet mutta en löytäny niitä yhdestäkään helsingin kirjastosta. eli saako cd'tä (tässä tapauksessa…

Kysytty

Haluaisin lainata kirjastosta dune nimisen yhtyeen kaikki singlet
mutta en löytäny niitä yhdestäkään helsingin kirjastosta.
eli saako cd'tä (tässä tapauksessa singlejä) tilattua kirjastoon jotta
saisin lainattua ne?

++ Hp

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Plussa-tietokannasta löytyi 4 Dunen CD:tä, joita on saatavilla Helsingin
kirjastoistakin. Lisäksi vielä Dunen yksittäisiä kappaleita löytyi
useammastakin kokoelma-CD:stä. Tee haku niin, että valitset tekijäksi
Dune ja aineistotyypiksi CD-levy.