Etsin nuottia Maarit Hurmerinnan esittämään lauluun Tuuli ja Taivas. En ole löytänyt mistään kokoelmasta itse vielä, onnistuisiko musiikkiosaston…

Kysytty

Hei!

Etsin nuottia Maarit Hurmerinnan esittämään lauluun Tuuli ja Taivas. En ole löytänyt mistään kokoelmasta itse vielä, onnistuisiko musiikkiosaston ammattilaisilta paremmin? Kaukolainaus olisi hieno asia, jos löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleeseen ei löydy nuottia minkään kirjaston kokoelmista Frank-monihaulla (monihaku.kirjastot.fi), eikä sitä ole myöskään Suomen kansallisdiskografiassa Violassa (viola.linneanet.fi). Todennäköisesti kappaletta ei ole koskaan julkaistu nuottina.