Haluaisin kysyä onko teillä semmoista kirjaa kun: tekijä: Parkkinen teoksen nimi: Sinun tähtesi, Allstar.

Kysytty

Haluaisin kysyä onko teillä semmoista kirjaa kun: tekijä: Parkkinen teoksen nimi: Sinun tähtesi, Allstar.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jukka Parkkisen kirja tosiaankin löytyy. Tutustu pääkaupunkiseudun Helmet-aineistohakuun, löydät sen osoitteesta www.helmet.fi. Haulla näet myös, missä kirjastossa kirja on paikalla. Jos Sinulla on kirjastokortissasi tunnusluku, voit varata kirjan sinua lähellä olevaan kirjastoon. Varaus on maksuton, koska kirja on lasten ja nuorten aineistoa. Jos Sinulla ei vielä ole tunnuslukua, saat sen lähimmästä kirjastosta. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi tunnuslukua hankkiessasi. Myös kirjaston henkilökunta voi tehdä Sinulle varauksen maksutta, kunhan otat kirjastokortin mukaasi kirjastokäynnille. Lisätietoja voit kysyä lähikirjastostasi.