Haluaisin kopioida kaavan Suuri Käsityölehden numerosta 9/20, mutta näen sen vain e-lehtenä. Onko kirjastoissa enää paperisia lehtiä?

Kysytty

Hei
Haluaisin kopioida kaavan Suuri Käsityölehden numerosta 9/20, mutta näen sen vain e-lehtenä.
Onko kirjastoissa enää paperisia lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suuri Käsityö -lehti kuuluu useiden Helmet-kirjastojen kokoelmiin. Mikäli korttiisi on liitetty PIN-koodi, voit tehdä varauksen lehden numeroon 9/2020 ja lehti toimitetaan lähikirjastoosi. Jos sinulla ei ole PIN-koodia, voit vaikka soittaa johonkin Helmet-kirjastoista ja pyytää henkilökuntaa tekemään varauksen puolestasi.

Ohjeet lehtien varaamiseen löydät alla olevasta linkistä.

https://kirjtuo1.helmet.fi/help*fin#lehtienvaraaminen