Haluaisin kirjastokortin jotta voin lainata ekirjoja. Mutta kaikki kirjastot ovat kiinni. Voinko saada tunnukset vaikken saisi fyysistä kortti vielä?…

Kysytty

Moi.
Haluaisin kirjastokortin jotta voin lainata ekirjoja. Mutta kaikki kirjastot ovat kiinni. Voinko saada tunnukset vaikken saisi fyysistä kortti vielä?

Vastaus

Vastattu

Raaseporin kirjastosta kerrottiin, että tällä hetkellä kirjastojen ollessa kiinni tunnuksia kirjastokorttia varten ei ole mahdollista saada, mutta mahdollisuutta tähän selvitellään. Kannattaa seurata kirjaston sivuja:

https://www.raasepori.fi/vapaa-aika/kirjasto