Haluaisin kaukolainata kaksi teosta: yritin etsiä sivustolta linkkiä, muttei ainakaan helposti löytynyt. Googlestakin tuli kaikkia muita kirjastoja, muttei…

Kysytty

Hei!

Haluaisin kaukolainata kaksi teosta: yritin etsiä sivustolta linkkiä, muttei ainakaan helposti löytynyt. Googlestakin tuli kaikkia muita kirjastoja, muttei tätä järjestelmää.

Kirjat:
Cognitive Psychology: A Studet Handbook, 5. painos
Eysenck, M.W & Keane, M.t.

Sensory perceptual issues in Autismn and Asperger syndrome
Bogdashina, Olga

Ensimmäisellä oli kiire, sillä tentin sen elokuussa. Toisella ei kiire, sillä ei ole tarkoitus tenttiä, vain lukea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja,Cognitive Psychology: A Studet Handbook, 5. painos Eysenck, M.W & Keane, M.t. löytyy Helmet-tietokannasta (4 kpl. kaikki lainassa ja varausjonossa 5 asiakasta). Kun kirja löytyy Helmetistä, sitä ei voi tilata kaukolainaan Helmet-kirjastojen kautta. Voitte joko liittyä varausjonoon tai yrittää hankkia sitä itse Helsingin seudun tieteellisistä kirjastoista (Helka-tietokanta) tai yliopistojen kirjastoista pääkaupunkiseudun ulkopuolelta.

Sen sijaan teosta Sensory perceptual issues in Autismn and Asperger syndrome, Bogdashina, Olga ei löydy pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista (Helmet), eikä H:gin yliop. kirjaston kokoelmista. Se löytyi mm. Åbo Akademin, Lapin yliopiston ja Jyväskylän yliopiston kirjastojen kokoelmista. Voitte tilata sen kaukolainana Espoon kirjaston kaukopalvelusta. Kaukolainan hinta on 4 euroa. Kaukolainan tilauslomake ja ohjeet löytyvät linkistä:
http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp