Otsikko
Hakusessa on lasten lyhyt elokuva, joka on esitetty joskus 90-luvulla. Kyseessä on stop motion animaatio, jossa pääosassa on metsän hyönteiset ja keiju nimeltä…

Kysytty

Hei, hakusessa on lasten lyhyt elokuva, joka on esitetty joskus 90-luvulla. Kyseessä on stop motion animaatio, jossa pääosassa on metsän hyönteiset ja keiju nimeltä Veera/Saara/Anna-Susanna. Metsään tulee kylmä talvi ja väki ei ollut varautunut siihen. Tää on esitetty YLE:llä joulupukin kuumalinjalla ja sen jälkeen on esitetty Mumfie ja valkoinen joulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysimme tällaisen vanhan Hyönteisten joulu (1913) animaation, mutta tuskin se on etsimäsi:
https://www.youtube.com/watch?v=UcDlWn1jQPc

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja animaatiosta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.