Muistan nähneeni joskus 90-luvun alkupuolella jossakin piirretyssä kohdan, jossa joku teki jollekin karhulle niin, että karhulta irtosi jokin poskiluu tai…

Kysytty

Muistan nähneeni joskus 90-luvun alkupuolella jossakin piirretyssä kohdan, jossa joku teki jollekin karhulle niin, että karhulta irtosi jokin poskiluu tai jokin luu kuitenkin. Näytettiin myös samassa piirretyssä uudestaan, kun tämä hahmo kertoi siitä jollekulle. Olisiko mahdollisesti jossakin Olipa kerran ihminen -sarjan jaksossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistamasi voisi olla animesarja Hopeanuoli. Luettelo sarjan jaksoista ja tapahtumista löytyy Wikipedia-artikkelista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_animesarja_Hopeanuolen_jaksoista

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos vastauksesta, mutta muistaakseni kyse ei kuitenkaan ole Hopeanuolesta.