Haen runoa Elämän pitsiliina. En osaa nimetä runoteosta, missä kyseinen runo on. Runo on mahdollisesti Edit Södergranin. Jos kyseinen runo jostain teoksesta…

Kysytty

Haen runoa Elämän pitsiliina.
En osaa nimetä runoteosta, missä kyseinen runo on.
Runo on mahdollisesti Edit Södergranin.
Jos kyseinen runo jostain teoksesta löytyy ilmoittaisitteko
siitä minulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runoa ei ole tunnistettu. Edith Södergranilla on runot nimeltä Elämä, Elämän sisar ja Elämäni, kuolemani ja kohtaloni, mutta pitsiliina-sanaa niissä ei mainita. Jos asia myöhemmin selviää, ilmoitan asiasta.