Haen alkuperäistä runonkirjoittajaa. Runo alkaa sanoin "Minne menemme, kun pilveksi piirrymme taivaalle ? Kun hiekkana haihdumme, kun tartumme tuulten mukaan…

Kysytty

Hei, haen alkuperäistä runonkirjoittajaa. Runo alkaa sanoin "Minne menemme, kun pilveksi piirrymme taivaalle ?
Kun hiekkana haihdumme, kun tartumme tuulten mukaan.
Kuuleeko meitä silloin kukaan ?" Tästä on useita versioita, mutta ihan alkuperäisen näin runokirjassa kirpputorilla, harmittaa kun en ostanut.

Vastaus

Vastattu

Runo on kuhmolaisen Paula Piiraisen kirjoittama ja julkaistu hänen runosivustollaan Mietteitä maalta https://www.facebook.com/mietteitamaalta

Paula Piirainen on julkaissut runokirjat Ihmisen mittaisella matkalla ja Hipaisuja.