Otsikko
Etsiskelen vuosia sitten lukemaani jännäriä, josta muistan vain hajatietoja. Kirjan tapahtumapaikat sijoittuvat Englantiin ja Etelä-Afrikkaan. Kyseessä on…

Kysytty

Etsiskelen vuosia sitten lukemaani jännäriä, josta muistan vain hajatietoja. Kirjan tapahtumapaikat sijoittuvat Englantiin ja Etelä-Afrikkaan. Kyseessä on salkku, jonka sisältämiä (DDR:n hankkimia?) vakoilutietoja joutuu erehdyksessä vääriin käsiin. Kirjoittaja ei ole Desmond Bagley tai Eric Ambler, näiden kirjojen tietoja olen katsonut mm. Kirjasammosta. Etsimäni teos on suomennettu, todennäköisesti alkuperäiskieli on englanti. Kenen kirjailijan kirjoittama ja minkä niminen etsimäni teos voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme etsinnöistä huolimatta löytäneet jännäriä, joka tuntuisi olevan kysymäsi teos.Yksi mahdollisuus on Graham Greenen Inhimillinen tekijä, jossa kerrotaan Englannin Salaisesta palvelusta ja Afrikkaan liittyvästä tuhoisasta atomisuunnitelmasta. Voisit myös katsoa Kirjasammosta John Le Carren kirjoja; kollegan mukaan hän on "salkkumies". Lisäksi Jack Higgins, Tom Clancy ja Robert Ludlum ovat kuvaamasi tapaisia kirjailijoita. Toivottavasti löydät etsimäsi.

0 ääntä

Kommentit

Hei, Kirja on David Mason - Salametsästäjät, jatko-osa kirjalle David Mason - Hirvenmetsästäjä.