Etsisin kirjaa, joka olisi: 1. klassikko 2. korkeintaan 250 sivua 3. helppolukuinen (ei hirveästi rivien välistä lukemista) 4. sisältäisi toimintaa Olisin…

Kysytty

Etsisin kirjaa, joka olisi:
1. klassikko
2. korkeintaan 250 sivua
3. helppolukuinen (ei hirveästi rivien välistä lukemista)
4. sisältäisi toimintaa
Olisin kiitollinen suosituksista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helppolukuisia ja toimintaa sisältäviä klassikkoja voisivat olla vaikkapa Mika Waltarin Fine van Brooklyn (149 s.), John Steinbeckin Hiiriä ja ihmisiä (133 s.) ja  Jack Londonin Erämaan kutsu (120 s.).