Etsin vauvanruokaohjeita sekä reseptejä sisältävää materiaalia. Onko olemassa suomenkielistä teosta, jossa käsiteltäisiin esim. 0-1-vuotiaan lapsen…

Kysytty

Etsin vauvanruokaohjeita sekä reseptejä sisältävää materiaalia. Onko olemassa suomenkielistä teosta, jossa käsiteltäisiin esim. 0-1-vuotiaan lapsen ravitsemusta, ruoka-aineallergioita ja annettaisiin esim. ohjeita eri ruoka-aineiden aloittamisesta jne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet aineistoluettelosta voi hakea aiheella lastenruoat tai kirjoita sanahakuun - ruokaohjeet vauvat. Voit myös katkaista sanan ja kirjoittaa - ruoka** vauvat.
http://www.helmet.fi

Ainakin seuraavia löytyy 2000-luvulta:

Paganus, Aila: Herkullista kotiruokaa lapselle. 2005
Imeväisikäisen lapsen ruoka. Sosiaali ja terveysministeriö. 2004
Wathen, Katja-Anneli: Allergisen lapseperheen keittokirja. 2001
Lindberg, Latifa: Kunnon ruokaa lapsiperheille. 2004
Lapsi, perhe ja ruoka. Sosiaali ja terveysministeriö. 2004

Lehtiartikkeleita voit hakea kirjastossa Arto- tietokannasta.

Artikkeliviittetitä löytyy myös Viikin tiedekirjaston vapaassa käytössä olevasta kirjallisuusviitetietokannasta
http://www-db.helsinki.fi/eviikki/Welcome.html