Etsin vanhan tanssimusiikin lauluja, joissa on sana IRMELI. Olen löytänyt, Salotorpan Irmelin, Pikku Irmelin ja Irmeli Irkku. Mielessäni on osa laulusta …

Kysytty

Etsin vanhan tanssimusiikin lauluja, joissa on sana IRMELI. Olen löytänyt, Salotorpan Irmelin, Pikku Irmelin ja Irmeli Irkku. Mielessäni on osa laulusta "Irmeli sa armahin oot unelmain, Irmeli sun kuvas on mielessäin ain".

Mistä löytäisin tämän laulun nuotit? Muutkin Irmeli-nimeen liittyvät laulut (nuotit) käyvät.

Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi vanhan tanssimusiikin Irmeli löytyi:

Laulu Irmelille / säveltänyt Kaarlo Valkama, sanat Lauri Jauhiainen, esittäneet ainakin Henry Theel (laulu) ja Triola-yhtye (1953)

Lähde:
https://viola.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=laulu+irmelille&searc…

Sanoja tai nuottia siihen ei löytynyt, joten ei selvinnyt, onko tämä etsimäsi laulu.