Etsin Tommy Tabermannin kirjoittamaa kirjaa jossa on muistovärssyjä.

Kysytty

Etsin Tommy Tabermannin kirjoittamaa kirjaa jossa on muistovärssyjä. En tiedä kirjan nimeä tai sen tarkemmin muista millainen oli. Onkohan tällaiseen kysymykseen apua saatavilla.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä 2019 painettu Gummeruksen kirja Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä? Gummerus

Gummeruksen sivuilta löytyy myös muita Tabermannin kirjoja.

Finna haku löysi myös 1993 julkaistun Oljenkorsia: värssyjä ettei virta veisi. Finna  Kansikuva: Antikvaari