Etsin tiettyä kirjaa: Sternberg et al. (2000) Practical Intelligence in Everyday Life. Cambridge, Cambridge University Press Löytyykö ko kirjaa lainattavaksi?

Kysytty

Hei! Etsin tiettyä kirjaa: Sternberg et al. (2000) Practical Intelligence in Everyday Life. Cambridge, Cambridge University Press

Löytyykö ko kirjaa lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja näyttää olevan tällä hetkellä lainattavissa Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteiden laitoksen kirjastosta.

https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=lo…