Etsin suomalaista runoa nimeltä Putoaminen. Kyseessä on pitkähkö vapaamittainen runo, jossa ollaan ainakin jossain vaiheessa sairaalaympäristössä. Minulla on…

Kysytty

Etsin suomalaista runoa nimeltä Putoaminen. Kyseessä on pitkähkö vapaamittainen runo, jossa ollaan ainakin jossain vaiheessa sairaalaympäristössä. Minulla on vahva mielikuva, että kyseessä olisi Aura Nurmen runo, mutta en löytänyt koko runosta enää jälkeäkään. Onko teillä tietoa tällaisesta? Kiitos paljon avusta jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu

Aura Nurmen runoista ei tuollaista runoa löytynyt, eikä tekijä tai runo valitettavasti muutenkaan selvinnyt. Tuntisiko joku lukijoista sen?