Otsikko
Etsin semmoista kirjas joka kertoo pojasta, joka on kotoisin merenalaisesta maasta, mutta asuu nykyään äitinsä luona maan pinnalla. Muistaakseni kirjasarja oli…

Kysytty

Hei, etsin semmoista kirjas joka kertoo pojasta, joka on kotoisin merenalaisesta maasta, mutta asuu nykyään äitinsä luona maan pinnalla. Muistaakseni kirjasarja oli 3 kirjaa pitkä ja poika sai tietää asian vasta myöhemmin

Vastaus

Vastattu

Tässä neljä ehdotusta, mikä kirja voisi olla kyseessä:

Sini Helminen: Veden vallassa (2018)

Helen Dunmore: Ingo : Meren kansa (2006)

Sari Peltoniemi: Vattenporin simpukka (2018)

Reeta Aarnio: Veden vanki (2009)

Mikäli näistä mikään ei ollut etsimäsi kirja, tässä Kirjasammon tulokset vedenalaista maailmaa käsittelevästä kirjallisuudesta: https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/obj%3Akoko%253Ap50818