Etsin riku rassi sarjakuvaa v8 lehdestä. Siinä muistaakseni oli uholan veljekset onnenpyörässä ja eivät arvanneet lausetta. Riku televesion takana lausui…

Kysytty

Hei

Etsin riku rassi sarjakuvaa v8 lehdestä. Siinä muistaakseni oli uholan veljekset onnenpyörässä ja eivät arvanneet lausetta. Riku televesion takana lausui närkästyneenä. Bensalitra maksaa kohta 10 markkaa (tai 2 euroa). Sopisi hyvin nykytilanteeseen.

En itse sitä löytänyt. (katsoin 1995 vuoteen riku rassi lehdestä). Jos tästä saisi skannauksen sarjakuvasta. veikkaan että jostain vuosien 1996-2006 V8 lehdesta löytyisi. Saattoi olla kyllä tuoreempikin.

Lauri

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytty Riku Rassi -strippi julkaistiin V8-lehden numerossa 3/2000. Tämä ja muita lehtivuosikertoja on Oulun kaupunginkirjaston varastossa.

Tässä on linkki lehden v. 2000 kolmosnumeroon, jonka kautta siitä voi tehdä varauksen Outi-verkkokirjastossa. Varatessa tulee kirjautua oman kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla.