Etsin Pentti Saarikosken tekstiä, jonka muistan 70-luvulta Kauneus ja Terveys -lehdestä. Muistan hatarasti näin: ”Mitään muuta iloa kuin sinä minulla ei ole…

Kysytty

Etsin Pentti Saarikosken tekstiä, jonka muistan 70-luvulta Kauneus ja Terveys -lehdestä. Muistan hatarasti näin: ”Mitään muuta iloa kuin sinä minulla ei ole pitkään aikaan ollut.Ja nyt sinä (odotat lasta )puhut syntymättömälle. - - oliko se Prahassa?” Haluaisin lukea uudestaan koko tekstin. Löytyykö jostakin?

Vastaus

Vastattu

Muisteltu Saarikosken teksti on Kauneus ja terveys -lehden numerossa 1/1970 julkaistu runo Vähän ennen lapseni syntymää.