Etsin nuottikirjaa, jossa olisi nuotit Duffyn Warwic Avenue -kappaleeseen.

Kysytty

Etsin nuottikirjaa, jossa olisi nuotit Duffyn Warwic Avenue -kappaleeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy useista nuottikirjoista, esimerkiksi:

Rockferry. London : Faber Music, 2008
Kitarahitit. Helsinki : F-kustannus, 2009
My #1 Songs. London : Wise, 2009

Nuottikirjat ovat Vaara-kirjastojen kokoelmissa, osa Joensuun pääkirjastossa ja osa muualla. Hae täältä: https://oiva.vaarakirjastot.fi/cgi-bin/koha/opac-search.pl