Etsin neuletakkimallia jossa on keltainen ankka. Ilmestynyt 76 tai 77 vuonna. Äitini kutonut sen juuri tuolloin ja nyt haluaisin tehdä sen uusiksi mutta juuri…

Kysytty

Etsin neuletakkimallia jossa on keltainen ankka. Ilmestynyt 76 tai 77 vuonna. Äitini kutonut sen juuri tuolloin ja nyt haluaisin tehdä sen uusiksi mutta juuri tuo lehti äidiltä puuttuu kun on antanut sen lainaan. Kirjava väriltään ja tuo ankka kiertää ympäri takin.tämän ohjeen toivoisin jostain löytäväni

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme pysty kirjaston käytössä olevien lähteiden avulla löytämään mallia. Tuon ikäisiä lehtiä ei myöskään enää monissa kirjastoissa ole. Selvitystä auttaisi, jos lehden nimi olisi tiedossa.