Löytyisikö jostain nukenvaatekaavoja?

Kysytty

Löytyisikö jostain nukenvaatekaavoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohjeita nukenvaatteiden tekemiseen löytyy mm. seuraavista kirjoista:

Gunnars, Anita: Ompelemme nukelle (luokka 65.8)
Peltola, Tuula: Nukkekodin niksikirja (65.8)
Ternsoe, Jette: Ompele Barbien puvusto (65.8)

Dodge, Venus: The doll's dressmaker : the complete pattern book (65.8)
Jörgensen, Mette: Dolls clothes (65.8)
Making cloth dolls (65.8)
Oroyan, Susanna: Finishing the figure : doll costuming, embellishment, accessories (65.8)
Peake, Pamela: The complete book of dollmaking (65.8)

Kirjojen saatavuuden kirjastosta voit tarkistaa verkkokirjastostamme (http://kirjasto.tampere.fi/Piki?) tai kysymällä suoraan kirjastosta.