Etsin levytystä Pop-Oz musikaalista. Missä kirjastossa se mahtaisi olla?

Kysytty

Hei!

Etsin levytystä Pop-Oz musikaalista. Missä kirjastossa se mahtaisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Pop-Oz -diskomusikaalin, joka perustuu L. Frank Baumin The worderful wizard of Oz -kirjaan, on säveltänyt Kalevi Rothberg. Se on levytetty ainakin vuonna 1979, jolloin musikaalia esitti Turun kaupunginteatteri. Yleisissä kirjastoissa levytystä ei ole. Musikaali on Näytelmäkulman kokoelmissa, joka lainaa kokoelmiaan pääasiassa teattereille. Kannattaa kysyä lainausmahdollisuuksia heiltä:
http://www.dramacorner.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=18&…