Otsikko
Etsin laulua jossa on sant....sä sanoit niin kun erottiin .en luottaa mä voi valheisiin

Kysytty

Etsin laulua jossa on sant....sä sanoit niin kun erottiin .en luottaa mä voi valheisiin

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi laulun! Ilmoitamme heti jos vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisiko joku palvelumme seuraajista?