Otsikko
. Äitini sisar täytti eilen 90 vuotta. Hän on jonkin aikaa laulellut laulua "Lapsuusajan leikkikentät mielessäni on, sekä parvi sisarusten suuri". Olen saanut…

Kysytty

Moi. Äitini sisar täytti eilen 90 vuotta. Hän on jonkin aikaa laulellut laulua "Lapsuusajan leikkikentät mielessäni on, sekä parvi sisarusten suuri". Olen saanut selville,että laulu on Georg Malmstènin käsialaa tai on ainakin lauluanut sitä joskus.
Löytyykö laulua levytettynä/muuten äänitettynä mistään? Esittäjällä ei sinänsä ole merkitystä...
Odotan pikaista vastausta!
Hyvää Uutta vuotta 2011!!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Muistoja Karjalasta ja se on Georg Malmstenin säveltämä. Se löytyy ainakin Kaaderilaulajien levyltä Suomi on hyvä maa (1999). Levyä löytyy joistakin Suomen yleisistä kirjastoista, joten kannattaa kääntyä oman kirjastosi puoleen ja kysyä mahdollisuutta saada levy kaukolainaksi. Kaaderilaulajien kotisivuilla on tarjolla myös mahdollisuus tilata levy omaksi: http://www.kadettikunta.fi/laulajat/levyt.htm.