Etsin lastenlaulua, jonka olen kuullut lastenradiosta. Laulu alkaa "Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää...". Uskoisin sen olevan…

Kysytty

Etsin lastenlaulua, jonka olen kuullut lastenradiosta. Laulu alkaa "Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää...". Uskoisin sen olevan jollain tavoin äänitteenä, mutta Google tai Helmet musiikkihaku ei anna tietoa, miten pääsisin paremmin lauluun kiinni:tekijä, äänitemuoto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään "Minun ystäväni" (säv. ja san. Petri Virtanen) ja se löytyy seuraavilta cd-levyiltä: "Musiikin mestarit. 3-4 : CD 1 : Laulu-ja kuunteluäänite " ja "Kirahvi Kultakurkku ja muita lauluja".