Otsikko
Etsin kolmen kirjan sarjaa, jonka on kirjoittanut pohjanmaalainen naiskirjailija. Kolmas osa saattaa olla julkaistu hiljattain. Aiheena on pohjanmaalaisten…

Kysytty

Etsin kolmen kirjan sarjaa, jonka on kirjoittanut pohjanmaalainen naiskirjailija. Kolmas osa saattaa olla julkaistu hiljattain. Aiheena on pohjanmaalaisten ihmisten muutto Karjalaan, aikakausi ehkä suomen itsenäistymisen jälkeen, tai sotien jälkeen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Ann-Luise Bertellin Botnia-trilogia? Sarjaan kuuluvat teokset Ikävän jälkeen, Oma maa ja Ikuinen kaipuu.

Mai Tolosen Meiltä on aina lähdetty -romaanissa käsitellään pohjalaisten muuttoa Karjalaan, mutta se ei kuulu sarjaan.