Otsikko
Etsin kirjaa nimeltään Hiljaisuus, jonka muistaakseni on kirjoittanut uskontotieteilijä Tuula Toivonen. Kirjassa mm. kaneetteja, kuten: Hiljaisuus saa…

Kysytty

Etsin kirjaa nimeltään Hiljaisuus, jonka muistaakseni on kirjoittanut uskontotieteilijä Tuula Toivonen. Kirjassa mm. kaneetteja, kuten: Hiljaisuus saa kuuntelemaan, Hiljaisuus on muutakin kuin ääntä, se on yhtä kuin luonto.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuula Toivonen -niminen henkilö ei kansallisbibliografia Fennican (https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI) mukaan ole kirjoittanut yhtään kirjaa. Hiljaisuus-nimisiä kirjoja on useitakin, mutta yhdenkään tekijän nimi ei muistuttanut kysymääsi. Lähinnä muistamaasi voisivat olla nämä kirjat: Maaria Leinonen: Hoida meitä hiljaisuus, Raili Mantila: Hiljaisuus kuin valoisa pilvi, Niilo Rauhala: Hiljaisuus on avara huone.

Voisiko joku näistä olla oikea, tai muistaisitko kirjasta jotakin muuta, jolla sen voisi tunnistaa?