Etsin kirjaa mikä kertoo pienestä suomalaisesta kunnasta mikä saa uuden kunnanjohtajan. Uusi tulokas on ns pelimiehiä ja hänellä on täysin erilainen käsitys…

Kysytty

Hei! Etsin kirjaa mikä kertoo pienestä suomalaisesta kunnasta mikä saa uuden kunnanjohtajan. Uusi tulokas on ns pelimiehiä ja hänellä on täysin erilainen käsitys miten kunnan taloutta ja kehittämistä hoidetaan. Hänellä paljon uusia ideoita ja vastaväitteet torpataan hetikohta. Veijariromaanin tyyppinen opus. Mikähän on kirjan tai kirjoittajan nimi ?

Vastaus

Vastattu

Kollegat keksivät ehdottaa Heikki Luoman teosta Vain muutaman huijarin tähden ja Jari Järvelän kirjaa Minä, kaupunginjohtaja. Mahtaisiko kumpikaan näistä täsmätä muistikuviin?