Etsin kirjaa lainaksi: Burke Peter The French historical revolution: the Annales school, 1929-89/Peter Burke julk Cambridge: Polity Press, 1990 152 s. ISBN 0…

Kysytty

Etsin kirjaa lainaksi:
Burke Peter
The French historical revolution: the Annales school, 1929-89/Peter Burke
julk Cambridge: Polity Press, 1990
152 s.
ISBN 0-7456-0264-9 (nid)

Lainaisin kirjan joulukuussa pidettävään tenttiin, ja haluasin saada sen pikaisesti luettavakseni.
Kiitos etukäteen avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen kokoelmissa kysymääsi kirjaa ei ole, mutta Helsingin yliopiston kirjastossa se on. Tällä hetkellä se näyttää olevan Opiskelijakirjaston hyllyssä. Ajantasasaisen tiedon löydät täältä:

http://www.helsinki.fi/helka/