Etsin keittokirjaa, joka käsittelee Tsekin ruokakulttuuria. Etsin tsekkiläisiä ruokaohjeita.

Kysytty

Etsin keittokirjaa, joka käsittelee Tsekin ruokakulttuuria. Etsin tsekkiläisiä ruokaohjeita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pelkästään tsekkiläistä ruokakulttuuria koskevaa kirjaa ei löydy Turun kaupunginkirjastosta, mutta teoksissa Culinaria: makujen Eurooppa (2001) ja Makuja laajentuvasta unionista (2002) on käsitellään myös Tsekkiä. Reseptejä löytyy myös Catherine Atkinsonin teoksesta The practical encyclopedia of East European cooking : the definitive collection of traditional recipes, from the Baltic to the Black Sea (1999).
Aino-tietokannasta nämä kirjat saa esiin yhdistämällä asiasanat ruokakulttuuri tai ruokaohjeet ja asiasanan Tsekki http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&sesid=1138711959&ulang=…