Etsin jonkun suomalaisen kirjailijan (muistaakseni mies) kirjoittamaa kirjaa, jossa eräänä henkilönä on Pertteli Sauvamäki. Kirjan nimeä en muista, mutta olen…

Kysytty

Etsin jonkun suomalaisen kirjailijan (muistaakseni mies) kirjoittamaa kirjaa, jossa eräänä henkilönä on Pertteli Sauvamäki. Kirjan nimeä en muista, mutta olen lukenut sen vähintään 15 vuotta sitten.
Kuka on kirjoittanut mainitun kirjan ja mikä sen kirjan nimi on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pertteli Sauvamäki seikkailee Risto Karlssonin kirjassa "Viimeiset mohikaanit" (WSOY, 1987).