Etsin Jarkko Vehniäisen ja Marja Lappalaisen Kamala luonto -sarjakuvan strippiä, jossa ilves ja kärppä kysyvät harakalta tai varikselta mistä tämä haaveilee…

Kysytty

Etsin Jarkko Vehniäisen ja Marja Lappalaisen Kamala luonto -sarjakuvan strippiä, jossa ilves ja kärppä kysyvät harakalta tai varikselta mistä tämä haaveilee. Lintu vastaa jotain tyyliin "oma raato olisi kiva" tai "ihka oma raato". Löytyykö kyseistä strippiä jostain Kamala luonto -albumista tai olisiko se luettavissa jossain muualla painettuna tai netistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä varis, joka kertoo haaveensa: Kyllä joku iso ihan ikioma raato olisi kova sana! löytyy albumista Kamala luonto Anna haukku!, s.53 (Arktinen banaani 2015).

Iltasanomista löytyy Kamala luonto -strippejä, mutta juuri tätä en löytänyt. https://www.is.fi/kamalaluonto/.

Kamala luonto -sarjiksella on myös omat nettisivut, http://kamalaluonto.fi/.

2 ääntä

Kommentit

Juurikin tuota strippiä etsin! Tämä on mahtava palvelu. Kiitos! :)

Hienoa! :-)