Etsin englannin kielistä mieslaulajan esittämää menevää poppi biisiä, jossa taputuksia. Laulu soi useammalla eri radio asemalla vuonna 2011,2012 tai 2013.En…

Kysytty

Hei. Etsin englannin kielistä mieslaulajan esittämää menevää poppi biisiä, jossa taputuksia. Laulu soi useammalla eri radio asemalla vuonna 2011,2012 tai 2013.En muista esittäjää, laulun nimeä enkä sanojakaan. Taputukset on laulussa keskeinen ja mukaansa tempaava osa, erityisesti kertosäkeessä. Kuka mahtaa olla esittäjä ja mikä on laulun nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosina 2011-2013 julkaistuista poplauluista kuvaukseen sopisivat ainakin nämä: Elbow: "With love"; Bruno Mars "Natalie" ja Pet Shop Boys: "Inside a dream".

Hieman vanhempi "taputuskappale" on Mikan Lollipop (2007).

Kaikki löytyvät Youtubesta.