Otsikko
Etsin artikkeleita ja teoksia luonnonmukaisesta tuholaistorjunnasta sekä lähtökohdista että spesifeista menetelmistä kuten yrttikeitteet, hyötyhyönteiset,…

Kysytty

Etsin artikkeleita ja teoksia luonnonmukaisesta tuholaistorjunnasta sekä lähtökohdista että spesifeista menetelmistä kuten yrttikeitteet, hyötyhyönteiset, karkottajakasvit, houkuttelijat

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy Marja Kallelan teos
Vaihtoehtoja ravinnetalouden ja kasvintuhoojien hallintaan laajamittaisessa luomuvihannesviljelyksessä vuodelta 2004
ja Luomuvihannesten kasvinsuojelu vuodelta 2000.
Lisää kirjallisuutta aiheesta löytyy Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Asiasanoina kannattaa käyttää luonnonmukainen viljely ja
torjunta-, näin tulee 11 viitettä, teosten saatavuutta voi tarkastella samalla.
Kirjaston työasemilla voi käyttää myös Arto- ja Aleksi -artikkelitietokantoja. Edellämainituilla asiasanoilla Aleksista saa 114 viitettä ja Artosta 139 viitettä. Eniten viitataan Luomulehteen, joka näyttää tulevan Pirkanmaalla ainakin Urjalan ja Hämeenkyrön kirjastoihin.