Etsin allaolevaa kirjaa. En löytänyt sitä Teidän valikoimastanne, mutta onkohan Teillä jotain systeemiä josta voitte katsoa löytyisikö sitä jostain Suomen…

Kysytty

Hei,
Etsin allaolevaa kirjaa. En löytänyt sitä Teidän valikoimastanne, mutta onkohan Teillä jotain systeemiä josta voitte katsoa löytyisikö sitä jostain Suomen kirjastosta kaukolainaksi? Alla tiedot kirjasta parista lähteestä. Kiitos paljon!

Terveisin,
Darren Baudin

Timeless Secrets of Health And Rejuvenation
Tekijät: Moritz, Andreas (Kirjoittaja)
Kustantaja ja painovuosi Enerchi 2005
Tuotteen tiedot: nidottu, pehmeäkantinen, Kieli Englanti ISBN 097657151X
Ilmestymispäivä 20050228

--------------------------------------------------------

Lisätietoja
Timeless Secrets of Health and Rejuvenation: Breakthrough Medicine for the 21st Century
By Andreas Moritz
Published by Ener-Chi Wellness Center, LLC, 2005
ISBN 097657151X, 9780976571513
496 pages

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole suomalaisten kirjastojen kokoelmissa. Ainakin muutamista Englannin ja Yhdysvaltojen kirjastoissa se on. Kirjan voi saada Hämeenlinnan kirjastoon kaukolainaksi, mutta varsin kalliiksi se tulee. Tietoa Hämeenlinnan kirjaston kaukopalvelusta löytyy täältä:
http://www.hameenlinna.fi/kirjasto/kaukopy.htm
http://www.hameenlinna.fi/kirjasto/lainaus.htm#kauko