Otsikko
Etsin äänilevyä, jossa olisi suomeksi laulettuna Johannes Brahmsin kehtolaulu Levon hetki jo lyö, jo joutuvi yö ...(suomalaiset sanat Aukusti Simojoki)

Kysytty

Etsin äänilevyä, jossa olisi suomeksi laulettuna Johannes Brahmsin kehtolaulu Levon hetki jo lyö, jo joutuvi yö ...(suomalaiset sanat Aukusti Simojoki)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Johannes Brahmsin laulu op. 49, n:o 4 on suomeksi laulettuna ainakin seuraavilla CD-levyillä nimellä Levon hetki jo lyö. Hämärän ääniä -levyllä nimellä Kehtolaulu, mieskuoron esittämänä.

Mä oksalla ylimmällä
Syrjäniemi, Helli, kantele, laulu
Kangasala : Helli Syrjäniemi, [2006]

Unihiekkaa : rakkaimmat tuutulaulut
laulun esitt. Vuokko Hovatta
Helsinki : Edel Records Finland, p2005

20 kaunista hyvänyönlaulua
laulun esitt. Jiri Oranen
Vantaa, P1988

KAUPPAKORKEAKOULUN YLIOPPILASKUNNAN LAULAJAT
Hämärän ääniä
Apajalahti, Matti (joht.)
[Helsinki] : [Kauppakorkeakoulun Ylioppilaskunnan Laulajat], c2008