Etsimme runoa "Muna-Reeta", joka alkaa näin: Torin kulmassa tyynnä hän istui, oli pyylevä muodoltaan. Tietääkö joku?

Kysytty

Etsimme runoa "Muna-Reeta", joka alkaa näin:
Torin kulmassa tyynnä hän istui, oli pyylevä muodoltaan. Tietääkö joku?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muna-Reeta on Hilja Haahden runo. Runo on ilmestynyt kokoelmassa Tuomenterttuja (1899) ja löytyy myös valikoimasta Tämän runon haluaisin kuulla, osasta 2 (1987).