Otsikko
Englanti eli UK eli Isobritannia tai mikä tämän Charlesin valtion virallinen nimi lieneekään, niillä saarilla jotka ovat heti Englanninkanaalin takana, ei…

Kysytty

Englanti eli UK eli Isobritannia tai mikä tämän Charlesin valtion virallinen nimi lieneekään, niillä saarilla jotka ovat heti Englanninkanaalin takana, ei kaukomailla: mitkä ovat Englannin kansantalouden vuosittaiset kasvuprosentit viimeisen kymmenen vuoden ajalta? Myös brexitin jälkeiseltä ajalta.

Vastaus

Vastattu

Eri maiden tilastoviranomaisilta ja kansainvälisiltä organisaatioilta saa parhaiten erilaisia tilastoja kuten Ison Britannian osalta Office for National Statistics -tilastoviranomaiselta. Eurostatilta saa ennen Brexitiä vertailukelpoisesti Euroopan tilastoja ml. Iso-Britannia. Kansainvälistä tilastotietoa löytyy myös Tilastokeskukselta, jonka kautta mm. OECD:ltä löytyy UK:n kansantalouden aikasarjoja.