Englanninkielellä hyvin suosittu Shatter Me sarja, onko sille luvassa suomennosta?

Kysytty

Englanninkielellä hyvin suosittu Shatter Me sarja, onko sille luvassa suomennosta?

Vastaus

Vastattu

Käännöstoiveita kannattaa esittää kustantamoille. Tahereh Mafilta on suomennettu kirja A very large expanse of the sea nimellä Rakkaus suurempi kuin meri, Otavan julkaisemana vuonna 2019.

Syyskuussa 2023 ei ole tietoa toivomasi Shatter me -sarjan kääntämisestä.