En pysty kirjautumaan kirjaston sivulle minulla varmaan puuttuu jotain?

Kysytty

En pysty kirjautumaan kirjaston sivulle minulla varmaan puuttuu jotain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaskin verkkokirjastoon kirjaudutaan kirjastokortin viivakoodin alta löytyvällä kirjain/numerosarjalla ja nelinumeroisella pin-koodilla. Kirjastokortista löytyvä tunnus on käyttäjätunnus ja pin-koodi toimii salasanana. Sitä tarvitaan myös lainausautomaattien käyttöön. Saat pin-koodin mistä tahansa Vaski-kirjastosta ottamalla mukaan kirjastokortin ja kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

2 ääntä

Kommentit

en pysty kirjautumaan vaikka tunnus ja pin-koodi ovat molemmat ihan oikein?