En pääse lukemaan e-kirjoja, ohjelma herjaa: 'ei yhteyttä kirjastoon', sama tilanne ollut jo kaksi päivää?

Kysytty

En pääse lukemaan e-kirjoja, ohjelma herjaa: 'ei yhteyttä kirjastoon', sama tilanne ollut jo kaksi päivää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen e-kirjajärjestelmässä on ollut viime päivinä ongelmia, joiden vuoksi sinne kirjautuminen ei onnistu. Kirjastojärjestelmäyksikkömme on hoitanut asiaa, ja sitä selvitetään parhaillaan. En valitettavasti pysty sanomaan, milloin asia korjautuisi, mutta luonnollisesti järjestelmä pyritään saamaan mahdollisimman nopeasti toimintaan. Pahoittelen asiasta aiheutunutta haittaa.