Otsikko
En ole moneen päivään päässyt lukemaan entiseen tapaan nettipalvelun lehtiä.Onko vika koneessani vai siellä päässä?

Kysytty

En ole moneen päivään päässyt lukemaan entiseen tapaan nettipalvelun lehtiä.Onko vika koneessani vai siellä päässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raaseporin kaupungin Tammisaaren kirjastosta kerrottiin, että palvelussa on ollut ongelmia muutamana päivänä, mutta nyt niiden pitäisi olla ohi. Otatko yhteyttä suoraan kirjastoon, jos ongelmat yhä jatkuvat. Yhteystiedot Raaseporin kirjastoihin löytyvät täältä:

http://www.raasepori.fi/palvelut/kirjasto/kontakt-och-oppethallning