Emme löydä kotoa mistään alla olevaa romppua Eka kieliromppuni : ruotsia : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille 30049010717552 ERÄPÄIVÄ 09-11…

Kysytty

Hei!

Emme löydä kotoa mistään alla olevaa romppua

Eka kieliromppuni : ruotsia : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille
30049010717552 ERÄPÄIVÄ 09-11-11
89.31 EKA
Sohvanaluset, kirjahyllyt ja auto on kaiveltu läpi. Olen mielestäni rompun palauttanut, mutta ei minulla ole mitään todistusaineistoa siitä. Mitä tehdään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romppua voisi vielä etsiä kirjastosta, tässä tapauksessa Sellon kirjaston lastenosastolta. Jos romppu on palautettu, sen pitäisi löytyä sieltä. Jos se ei löydy kirjastosta eikä kodista, on romppu ikävä kyllä korvattava. Kannattaa aina ottaa palautuksista kuitit ja säilyttää niitä jonkin aikaa, jotta voi todistaa palautuksen.