Otsikko
Eläinlääkäri määritteli kissallemme teollisuusruoista johtuvan allergian.Kaipaan kipeästi tietoa mistä voisin saada esim.ruokaohjeita kotiruoan valmistamisesksi

Kysytty

eläinlääkäri määritteli kissallemme teollisuusruoista johtuvan allergian.Kaipaan kipeästi tietoa mistä voisin saada esim.ruokaohjeita kotiruoan valmistamisesksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruokaohjeita kissalle löytyy Mariitta Hämäläisen kirjasta
Miun maun mukaan - ruokakirja kissanystäville.
Allergisille kissoille on olemassa myös teollisesti valmistettuja
ruokia, niistä kannattaa kysellä esim. tuotteita myyviltä eläin-
lääkäriasemilta tai suoraan maahantuojilta (esim. Berner).
Saako kissasi avun vaivaansa kotiruuasta vai allergiselle
kissalle tarkoitetusta valmisravinnosta riippuu useammasta seikasta:
onko kissasi allerginen jollekin ruoka-aineelle vai
vai saako hän allergia oireita lisäaineista? Onko kissan oireet
vatsavaivoja vai iho-ongelmia? Näistä asioista kannattaa keskustella
diagnoosin tehneen eläinlääkärin kanssa.